Detta är en rubrik!Snart bär det åt till stallet för putsning...

Det är program ridning idag, Jag rider Lc:2 :P   Elsa också..



Äsch, skriver mer efter den om jag hinner för sen ska jag åka till skåne o fira påsk med släkten! <3



Jag har nog varit snäll för jag har fått 3 påsk ägg...







                                                          Bild bomb!






// Jennie

Hej alla goa bloggläsare. Här är en bild på mig och Marco.     Tyvär så hr jag inte laddat upp alla bilder i datorn. Men det får bli en annan gång.    Nu ska jag och mina kusiner + Julia Berntström åka till Tjustkulle och ska åka pulka.  Första gången för mig i Tjustkulle i år... :D     Bloggar nog med sen. // Jennie :)Kan någon fixa så denna bild blir våran header?Hejdå hemmet o hej skolan..Här har ni en bild på Marco innan vårat lucia tåg i vintras.    Marco var ju Rudolf ;)  Men hans röda mule var ite fixad än.






2012-04-06 @ 10:17:02 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0