Halllåååe!Tjeeenare!  Idag red jag barbacka i hagel...... Kul!   Emilia följde med utan ponny! Pöss på dig! ♥

Emilia kom hem till mig sen , vi ska sova över... Kommer skratta halva natten! ♥ 
Nu sitter vi i soffan o äter chips o myser med musik! ;) Kommentera en BRA låt!

Myser i våra onepice! :)


Elsa är borta i västerås på handbolls cup..   Nu är  hon på ett disco  där Mange Markes är . Så jag kan väl gissa att det skriker, dansar o leker.. 
 

Kanske att hon kan mobil blogga när hon har tid.. Fast hon kanske inte har med mobilen... Hon har ju iphone ;)






Idag va ju på stan med Johanna! Vi hittade inte så mycket.. Johanna hittade ett skärp o jag ett par blåa byxor från hemåvila. Jätte sköna o jätte snygga ! Jag hissar dem/ Jag rekomenderar dem verkligen!

+ jag rekomenderar CALLIPO SHOTS! ♥ 



Bara för att min ponny är söt ! ♥     En normal dag för min ponny i hagen! ♥ :)





I stallet så har jag o Emilia gjort en dans med grimmskaft,, Man knyter upp de på väggen, sedan så kopplar man ihop de o gungar! ;)

Låter lite knäppt men det är sjukt kul... ♥


Jag älskar alla bloggläsare som peppar o stöttar oss!.. ♥ Puss på er allihopa där hemma,borta,ute,inne,kalla,varma,glada o ledsna... ♥




Dagens ME:

Dagens kläder: Hv polo tröja, kofta o Jeans
Dagens humör: Finfint! ♥
Dagens HISS: NI! ♥
Dagens DISS: Jag vet inte?
Dagens kram går till ; Mina super vänner ;)



Nu blir det mys o skratt .. Ja, den som lever får se ! ♥

 

// Jennie , Marco,Emilia o Vips ♥

2012-04-14 @ 21:54:09 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0