Johanna! ♥

Johanna.. Min syster som alltid står upp för mig i vårt o tort.♥

Johanna.. En vän som jag aldrig glömmer! En person som jag älskar!♥

Du finns för mig även om du inte står jämte mig.. Du bara finns där , jag vet det! ♥
Johanna, min galna och underbara sis..♥ Du är oförglömmlig... Jag älskar dig!
Även om bråk förekommer sig så löser det sig alltid. Sånna dära små grejer som är fjantigt att bråka om, men det måste man ju få göra..! Skulle inte bara vara kul att sitta på en stol hela livet, JAG LEVER LIVET MED DIG JOHANNA! ♥
Du är grym på ridning,innebandy,fotboll o särskilt att få mig o ha det AWESOME! ♥

Våra minnen.. som för nått år sen , när jag red på Totte barbacka på nyår. Han stegrade o jag red på ett halt täcke.. Hah, där blev jag förvånad ;)


Jääätte grym
oförglömlig
Hästmänniska
AWESOME!!♥
Nära hjärtat på mig
Någon som betyder mke
As grym

Meningarna kommer direkt ur hjärtat! Hoppas du läser detta! ♥


Glömmer dig aldrig! ♥
I love you sis..♥


2012-04-27 @ 22:35:26 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

I love you sis ! Du är bäst <3 <3

2012-04-27 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0