tjaa tjaa :)Dålig bloggning ja.. Sorry ;/   Har bara inte orkat o jag har inte haft tid..

Idag red jag ut med mamma,  vi klättrade lite inne i ridhuset o sen red vi runt ute banan.. ;)

Marco hade myycket enegi , haha ;) ♥    Strålande solsken var det när vi red ;) Hiss! ♥

Nu så spö regnar det o det åskar o blixtar ;(((   Tråkigt...


Vi städade stallet idag också, Mockade hagar,sopade galler mm. ;) Kanske inte jätte roligt men det blir roligare när man hjälps åt, ;)   


Nästa vecka blir det 25+ enligt väder prognosen♥... Får väl hoppas på det bästa, bara att det inte åskar.. :)


Ame.... Är det bara jag som tyker att min ponny ä söt eller? // Jennie ;)Här är en bild på marco o mig! ;) ♥<3Bara för att min ponny är söt ! ♥


// Jennie :)

2012-04-22 @ 17:36:49 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0