fotboll..Ni undrar säkert hur det gick i lenhovda..
Jo , det var så att vi kom 5:a av 16 lag.. Rätt nöjd ändå..

Första matchen spelade vi mot holsby..
Mitt lag var grymt.. inte för att vara självisk då men aja..
det blev 1-1 i matchen..
Orkar inte skriva om lenhovda nu men igår så spelade vi match o förlorade dock med 4-3 :/ men vi kämpade ju, o det är bra!

Dagen
---------

Idag gick jag upp rätt tidigt för att vi skulle åka till Jönköping.. :)
Jag köpte en massa grejer som tex , skolväska,jeans,tshirts o massa mer..

Men när vi kom hem så red jag i ridhuset på utebanan.. Först så skulle vi rida lite i skogen men garbo (mammas häst) fick flug panik o ville där i från så vi red på en utebana istället..
Marco var pigg o bockade lite men han var snäll o fin..

Match i mon .. TAGGAD TILL 1000!! / J <3

2012-08-11 @ 21:23:27 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0