Helgen då..

Jag veeeet, jag har inte bloggat så mkt ;/. Men iallefall så vad helgen ♥, HELT PERFEKT!,

Fredag: Först var jag hos ponnyn,en liten uteritt blev det! sen åkte jag till jessica. Vi gick till Ofrat, (resturang), sen kom Ester, Paula, nellan, Elsa och Wilma. Sjukt kul hade vi! :D, sen gick vi till femman. Då skulle de vara innebandy. HAHAH, Tjejerna ägde ut killarna....Sen åkte jag och Jessica till Norrgårdshallen, kanska sent var det. Vetlanda förlorade,,,synd!

Lördag: Ponnyn var GRYYYYYM, Åh vad fin han var, Han lydde, och var så himla fin<333333, Sen var det match...mot Cyrus, Första matchen vann vi, 2 bra halvlekar. Andra matchen tappade vi, första halvleken..inte bra. Men i den andra (de sista 20 min) var vi tillbaka. Det blev 13-9 till dom. Men bra kämpat!

Söndag: Då var det match igen!, Först stod jag och Jessica i kiosken nån timme. Sen åkte vi till Eksjö!, Första matchen gick kanon, allt gick fint! Vi tog det med 23-9 (tror det). Andra matchen gick också bra, lite sämre en första men ändå bra!, 19-11 blev det till oss! Bra dag i Eksjö!

Idag när jag kom hem var det läxor. Men sen blev det Stallet, Gick med han lite. Han behöver det så fin han varit i helgen!, När jag kom henn åkte jag till Jessica. Vi åkte skridskor, HAHAHHA.

Ni får ha en bra kväll! // Elsa ;)


 


2012-02-06 @ 20:37:16 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

hej! Vill du ha hjälp med design ? :D

2012-02-08 @ 07:47:10
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0