Träning :)

Idag var det träning för CHP ;), Det gick ganska bra! fina ponny ♥, När vi hade kommit tillbaka till stallet fixade jag allt. Sen hade jag och Jennie RIKTIGT kul, vi gjorde några videor som KANSKE kommer ut här sen, låter bra va? ;-). Eter allt kul åkte jag hem. Nu sitter jag och kollar på Top modell sverige. Bra är det!

Tänkte köra en sån här så ni vet mer om mig!

Namn: Elsa Claesson

ålder: 11, snart 12

favorit affär: Gina Tricot ♥

Favorit låt: Dynamite, Who's that chick?

Favorit sport: Ridning, Handboll

Favorit serie: Greys anatomy

Favorit film: TWILIGHT♥

artist? Taio Cruz, Rihanna

Bloggar: NellieBerntsson.se

// Elsaaa <3

2012-01-31 @ 20:53:07 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie,

Hallåå, jag kan inte blogga från mobilen , det hackar sig och det går inte att gå in på sidan på min mobil.....

2012-01-31 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0