CHP träningen.Hej!

Idag på träningen arbetade vi med dressyrprogramet jag och Jennie ska rida på Lördag. Findus arbetade riktigt bra o lär sig mer och mer! Sen gjorde jag o Emilia lite random saker o hoppade Nisse! Nisse är katten i stallet med STOOR talang när han hoppar (a).

Nu är jag iallefall hemma och ska snart äta! No läxor denna veckan! btw, hade vi utedag idag i skolan, det var 
6:orna som fixade det. Jag och Jennie lyckades visst bli i samma grupp, det blir vi nästan alltid av någon anledning...På torsdag ska vi föresten spela minigolf med klassen, jag vinner lätt! Bara jag lyckas träffa bollen går det bra.

nu är det snart skolavslutning ♥.

image description


XOXO// elsaclaessson. 

2012-06-12 @ 20:07:16 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer
Postat av: Emilia Lindell

Ja Nisse han kan hoppa!

2012-06-17 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0