back on track
Hej bloggen! Nu är jag hemma, eller har varit det ett tag. Jag red bara ut Findus lite idag, sen fixade vi hans man och pannlugg lite. Så nu är han en riktig snygging! xd
 
Men iallefall så va jag ju i gbg i helgen, god mat och myys!!
 
japp, nu ska jag kolla på film, breaking dawn ♥.Imon skall jag rida Findus och Moria, Findus ska jag nog hoppa lite med, och Morris på banan dressyr! Ska nog va med nån med, kanske Paaaaula som jag inte träffat på typ en vecka, saknar min lilla apa!
 
Gonatt alla fina!

2012-06-23 @ 20:43:00 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

hej!
Hoppas din midsommar har varit bra:) Vill du bli länkad hos oss ikväll? svara bara JA!!!

Kram

Svar: Hej! Ja, gärna om det går nu! Kram :)
Teamponniis :)

2012-06-24 @ 13:12:30
URL: http://www.asslatjejerna.se
Postat av: Marina

Fin header !!! Kika in :)

2012-06-25 @ 19:41:11
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0