Halluuu! <3Red för Christina idag.. Gick suuper :) Fram tills jag kom åt honom, då blev han arg.. O började bocka, HÖGT!! O då flög jag av o gled på mage i gruset.. Så då ville Christina sätta upp mig på han ign, utan mamma fick hoppa på han. O då bockad han igen så att mamma var nära på att trilla av.. Bus ponny!! Men sedan så tog vi han i lina en stund, o sedan fick jag hoppa upp.. Då var han snäll o fin =) Bus ponny, Men jag älskar dig ändå :D

Sedan så va jag med Elsa o Matte, o då hoppade vi med Nisse. Han kom över ett hnder på 60-65.. Duktig katt!! Han hoppade jätte bra o fint.
Men han tröttnade .. ;) o då hoppade vi lite själva ;) Jag kom över ett hinder på 110 ..

Hiss/diss kommer ut snart ;D

// Jennie :)

2012-06-26 @ 20:34:43 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0