Hej bloggen.precis ätit, kött o potatis. Idag ändrade jag lite i schemat lite..red UT ist. Galopperade lite på ängen med. Superhärligt. När jag skulle skritta tillbaka till stallet började det ÖSREGNA. Hahahahha, snacka om att bli blöt både jag och Findus..;). Sen fick han gosa lite med HÖ och ett mysigt täcke. Det älskar han!

Imon så följer jag med Pappa och hämtar Theo på ett HANDBOLLSLÄGER, så ska han säkert skryta om hur duktig han blivit..xd

Själv saknar jag handbollen enormt. Har inte spelat sen Irsta Blixten ju ;o. Saknar alla underbara vänner och våra minnen, men efter sommerlovet så är jag back on track och reda att kämpa för guldet iår igen!

Här får ni några bilder från olika säsonger..



Söta tjejer <3


Leif - tränaren!



Dålig bild, en grymme målvakten FELICIA




SERIESEGRARE 2010/2011 & 2011/2012 <3

älskade laget ♥

2012-06-18 @ 19:45:23 Permalink


Kommentarer
Postat av: Emeliesv

svar: haha knäppt ändå, :D men va kul hon lär ha det jätte bra hos emilia!

Svar: Ja! :D
Teamponniis :)

2012-06-18 @ 23:45:13
URL: http://emmeliesv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0