Ridbyxor.
Vad ska man ha? Märke, färg, sort? Själv är mina ridbyxor från JW och HORSELIFE. Jag trivs med dom då mina JW är Blåa och mina HL är röda och blåa. Dessa är två sorter är mina favvosar LÄTT. Visst Animo ridbyxorna är med snygga, men asså 3000:- för 1 par ridbyxor?? Allvarligt? Det finns såå mkt mer saker att göra för dom pengarna!
 
Det är ju inte alltid dom dyra märkerna som är bäst, säger inte nu att dom är dåliga, bara att man kan få samma kvalite på 2 olika  ridbyxor fast ett par kostar 800:- och de andra paret 2000:-, skulle jag vilja ha ett par ridbyxor för 2000 skulle jag få det i julklapp typ.
 
Jag har aldrig haft på mig ett par Animo ridbyxor, behöver inte det heller. Trivs såå bra med JW & horselife!
 
 
JW, klassiska och snygga!
 
 
Horselife..sa ju att dom va snygga!!
 
 
Snygga, men 2500:-....nae..
 
Dessa va ju faktiskt snygga, mjaauu..
 
Finns ju så många snygga..fastnade lite vid KL byxorna...skulle kunna tänka mig dom.
 
 
Vad har ni för byxor?
 
Kom ihåg, detta är vad jag tycker!!
 
 

2012-06-22 @ 15:45:00 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0