Stallet sen 9.00..oopss..
Varit i stallet hela dagen, sen kl 9 typ. Det är ju LOOOV! Så det är derför bloggen inte har uppdaterats på hela dagen. Föresten ska jag till Göteborg imon, jag har inte varit där sen GHS :/. Jag skall dit nästa Fredag med, men då blire liseberg med Nellan. Kommer LÄTT bli en av sommarens bästa dagar! Om vädret tillåter..:/ Men som jag sa så ska jag till gbg och fira midsommar imon, kommer åka tidigt men ska fixa tidsinställda!
 
btw, red ut en långis med Mathilda idag i det fina vädret, Findus kunde inte hålla sig borta från att bli rädd mot traktorer och andra saker som låter mkt...men annas var han pigg och lydig! Det är så kul att rida ut med Mathilda för hon är sååå rolig och sägar massa fail saker hela tiden!
 
Bye bye bloggen..♥

2012-06-21 @ 21:39:31 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0