Att vara eller inte vara?

vänner . De vänner jag har runt mig trivs ja med. Själv är jag noga vilka vänner som får komma in i mitt liv. Kan nästan känna när folk är fake. serriöst asså, det ska kännas bra. De vänner jag har är ÄKTA. Inget skitsnack osv. Ändå är det nåt med oss tjejer som är anorlunda mot killarna, vi är på nåt sätt lite lugna och "fina"men väldigt "tjabbia" medans killarna bara kör på.

sen är det ju "bästisar".

Själv vill jag inte ha 1 "bästis" som man är med 24/7,jag har många vänner som man kan kalla bästa. För liksom ska nån vara vän för mig, ska dom vara som en bästa vän. En vän ska ja kunna skratta prata och ha kul med! 
Jag kan vara vän med både killar och tjejer. Men ofta tror tjejerna att om en tjej är med en kille så är dom ihop. Så är det INTE. Jag tycker det är roligt när killarna är med, dom är ju oxå människor!


Så är det, vi brudar är mer känsliga än killar, men ändå är vi så lika. scary...

Mina vänner äger en stor del av mitt hjärta, ni betyder så mycket att ja inte kan skriva det
Ni kan göra fel många gånger, i don't care. För ni betyder för mycket för mig, jag kan inte klara mig utan er. - ni vet vilka ni är.


image description



PussN

2012-05-22 @ 21:00:44 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer
Postat av: Paliiz

Naaww, du är everything for me. ♥ :*

2012-05-23 @ 17:22:24
URL: http://paliizsorik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0