Halloj! :D

Ledsen över dålig bloggning av mig Jennie.. Men jag har inte haft tid och ork för jag har varit sjuk .


I går så hoppade jag med Emilia för Mia.  Vi hoppade gymnastik.  Vi hoppade 2 stutsar, en med 3 sockerbitar och en med 2 hinderstöd, På marken hade Mia lagt ut 3 bommar i en halv cirkel med 2 konor vid varje bom, som vi skulle rida emellan. Inte med händerna utan med benen ;)  Och så till sist så hoppade vi en oxer :)

Det gick suuuper ! ♥

Sedan åkte familjen o jag till Rydsnäs som ligger en bit utan för Växjö. Min kusin har fyllt år :) Grattis i efterskott!
 Det var kul ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Snart ska jag dra till stallet o rida ut en långritt med Mathilda & Sofia! :)  





Kom nyss hem från stan , jag var där för att Elsa fyller år imorgon! :) Grattis i förskott ♥ 

Avslöjar INTE vad jag har köpt ;P Då får Elsa avslöja det imorgon .. ♥

Aja bye bye! // Jennie ;)

2012-05-19 @ 13:35:13 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0