Hej på er!
Sitter i soffan och bloggar och kollar Handboll. Dagen började med att jag cyklade ner till Mathilda och hade lite kul sådar, sen åkte vi till stallet. Vi fixa ponnysarna, Jag red Vips först. Hon va lite klurig att få att jobba i traven, jag har inte ridit Vips på banan på jätte länge, men sen i galoppen va hon SÅ fin, duktig tjej. Sen red jag Findus på banan och arbetade med övergångar, alla gångarter. Han va himlans fin asså! Duktiga ponnysar! Sen snacka jag med Mathilda lite, mysigt. Ja, nu sitter jag och hejar på SWE, kom igen nu!
 
Imon ska jag ner på stan med Matte, fika och bara ha det riktigt mys. Sen åker ja till stallet. Findus vilar så jag ska fixa lite i stallet. Sen hem och städa lite till Matte och Johanna kommer. Det komer bli såå kul asså!
 
 
Men det va det! Ha en fin kväll! ♥
 
 
 
//E
 
 

2012-08-03 @ 21:14:15 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer
Postat av: Emeliesv

Åh lille Vips! Skulle inte sitta fel med någon video eller bilder på henne! ;)

2012-08-04 @ 21:55:57
URL: http://Emmeliesv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0