Hej på er!
Nu tänkte jag berätta lite om vad jag ska ut på. Jo, min familj har hyrt en stuga nere i Falsterbo, nära till pool, hav, resturanger och shopping. Och en dag ska vi ju självklart ner och gå på Falsterbo horse show, på onsdagen. Första gången jag är där så det blir spännande!
 
Sen en dag åker vi nog in till Malmö och åker vidare till Danmark/ Köpenhamn. Dom har ju ett Abercombie and fitch där som jag är sjukt sugen att gå på! Skulle behöva ett par ballerina och gärna en parfym! Hittar säkert nått bra!
 
Nu skall jag packa lite till och fixa lite andra stuffs.
 
Nu får Jennie ha hand om bloggen i 1 vecka, med lite hjälp av några tidsinstälda från mig!
 
 

2012-07-06 @ 22:04:56 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0