Hemma från mormor och morfar...
Hej på er! Nu har jag varit i stallet och ridit ponnybusen, gick JÄTTE bra, han var jätte fin och jobbade på hela passet. I galoppen va han super fin och sökte sig ner i fin form.
 
Nu är ja hemma och packat lite till falsterbo, har mkt kvar att göra. Kommer bli så nice. Hoppas vädret håller sig så shortsen och bikinin kan användas! Nu skall jag o min gosse familj och en annan familj ner till resturang!
 
Ska försöka ladda upp bilder på datorn sen om jag hinner, ska oxå packa klart, göra tidsinställda och fixa mina naglar, ingen vila här inte!!
 
Ska berätta lite mer om falsterbo sen, men nu sticker jaa! // Elsa.

2012-07-06 @ 19:04:23 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0