Snart stalleeeeet
Lite senare sen åker jag ut till stallet för att hoppa Findus, Millan ska hoppa Vips oxå. Ska fixa så det blir Film. Men innan idag så hade vi ju fodringen (Jag mamma, emilia och annika). Så vi mockade o fixade åt 7 hästar..duktiga var vi! Efter allt jobb åkte vi ut till några Annika kände. Hon har MASSA islandshästar. Det va ett föl som va 2 dagar gammalt,super sööt! ♥
 
Resten av dagen har jag inte gjort så mke. Som jag sa ska jag snart ut till stallet. Så vi hörs sen.
 
 
 
//E
 
 

2012-07-22 @ 14:55:57 Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie Svensson

Kan du inte filma dom oxå, hade varit jätte roligt att se :D

2012-07-22 @ 15:56:22
URL: http://Emmeliesv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0