tack för goa kommentarer på sista tiden.
Hej! ♥
 
Idag var det ju chp - träning, findus arbetade bra. I galoppen kom jag åt han och det blev ett snyggt resultat av det! Sen kollade jag lite när dom andra red. Sen cyklade jag hem och fixade mig iordning sen åkte jag till chilli thai och åt go mat med stalltjejorna. Riktigt kul va det.
 
Sen imon åker jag till sävsjö och sover 2 dagar hos Mormor, ska också träffa en vän där som jag inte sett på länge nu.♥ Kommer såkert bli nåra roliga dagar.
 
Gamla bilder..
 
Måste oxå säga att jag kommer sakna min konstiga, knäppa, roliga, underbara, bästa vän som ska i 3 veckor vara i Frankrike. Hon har ju häst i samma stall som mig så det kommer bli tomt utan dig där!♥
 
M A T H I L D A♥
 
 
// Elsaa
 

2012-07-03 @ 23:25:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0