be yourselfseriöst, alla ska göra samma sak som nån annan, samma kläder, samma favorit saker.
i don't get it?. Folk tror nog att man blir "känd" när man gör samma sak som NellieB elr
Kissie. Det funkar inte, tro mig. Många säger jag går min egen väg, så jag inte kråkar med
nån annan.
Men är det så? Inte för dom flesta. Alla gör någon gång nått som någon annan gjort för att det låter bra.Jag med, Du , han och hon, ALLA. Man vågar typ inte sticka ut lite, göra som man vill, för då blir man
rädd att någon ska reta en. Det är dåligt av alla att göra så. det är fegt att reta nån för dom är modiga.
Diggar dom som vågar sticka ut, göra som dom vill, VARA SIG SJÄLV. BIG LIKE.

Så, alla ni som läser detta, den 11/6, är vi oss själva, gör som vi vill, har på oss
vad vi vill.
i'm on!

2012-06-10 @ 16:00:00 Elsas inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0