Dagen i stallet + Lite smått o gott! :)

Idag hoppade jag i paddocken med Emilia o Matte! Det gick SUPER! ♥ Vi hoppade bana...  För vi måste ju öva lite tills helgen för då är det P&J :) Så nu får man tagga!! + Det blir en kalas helg för på lördag fyller jag år o då blir det fest och på söndag blir det P&J!   
Jag ska hoppa 60..

Nu får man lääängta!!












Vad bra ni börjar bli på att checka bloggen.. Den ligger i topp!!






Nya kommentarer !!  

Postat av: Fanny

Dom har tagit min bild en gång också! Blev värsta förvånad och glatt överraskad :) Fin blogg ni har förresten! :)



Fanny's blogg heter : http://fawila.blogg.se/ 



Svar: Hej Fanny! :) Jag tror att jag har sett den bilden..   Haha, Vi blev nog lika förvånade som du! :P


Man tackar och bugar ♥♥  Kramar Jennie










Postat av : Paliiz


Hejhej! Bra blogg :)Kan ni försöka uppdatera mer, diggar eran blogg :D

Hälsar till er! :D ♥


Paliiz blogg heter   http://mittlivsompaliiz.bloggplatsen.se/





Svar: Hej Paliiz! Man får Tacka o buga... Ja vi vet att uppdateringen är dåålig!! Men hästarna ,skolan o andra saker går före bloggen....  Kramar Jennie ! :)

Nu ponnyakuten ! ♥ // Jennie 

2012-03-18 @ 19:08:28 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0