Fredag+Lördag+torsdag

Fredag

Igår så var jag på disco med Linn,Shalle,Felix och Elliott..
 

Jag han inte rida.


Vi hade jätte kul på discot, Fast discot var tråkigt... :P




 Lördag
I
dag så spelade jag innebandy.



Första matchen var mot bordafors och då vann DOM med

7-5.

Andra matchen vi spelade var mot Gränna.

Gränna har vi bara spelat lika mot.

Meen inte denna gången.................... ;)




Denna gången vann vi med 4-2 .



Jag är nöjd med min insatts på planen idag. ;)


Efter innebandyn.
Idag så red jag ut en sväng med mamma.

Vi gick fel så vi fick gå över den knöliga
åsen. Men det gick bra.


Sen kom vi ut på en väg som nästan ledde

oss nästan hela vägen hem, vi fick

svänga några gånger bara..

Efter vurpan jag gjorde så trodde mamma att jag inte
skulle våga att rida..
Men det gick utan problem. ♥

sen så kollade jag på melo,

Hur kunde TORSTEN FLINK gå vidare till final???

han var ju dålig!!



Torsdag



Itorsdags red jag på banan med Emilia.


Vips blev rädd så jag och Emilia bytte ponny,


Det gick jätte bra framm tills galoppfattningen för då trillade jag av..

Vips bockade typ.


Jag var helt oskadd.




Efter ett tag bytte jag och Millan igen.

Marco gick jätte bra och så.

Jag galoperade och då kom det en

man med en hund och sprang.

Marco börjde ''kuta'' iväg och bockade..

Jag var på halsen hängandes och så bockade Marco igen.

Så jag flög av.


Det gick typ inte bra.. Jag slog i huvudet.

Som tur var hade jag hjälm på mig.

Men min skärm på hjälmen tog i, Så den böjdes.

Det gjorde ont.



Nu har jag typ en bula i pannan..




Hejdå! // Jennie ♥

2012-03-03 @ 22:33:23 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0