Söndag+onsdag
SÖNDAG

i Söndags så hoppade jag :)
Det gick jätte bra.
Onsdag


Idag så är det studiedaaaaaag! ♥ WOHO!




Idag så har jag varit i stallet med Millan :) Vi hade det skojjigt.


Vi gjorde i ordning allt sen så lekte vi häst.



Vi tog fram 2 stora o 2 små ''sockerbitar'' en cavalettibom och ett plank det står Upplanda på.


Vi kvalade förtio centimeter!!! Fattar ni det eller? (Skoj)


Sen va jag tvungen att gå hem halv 1 för mormor hämtade mig kl 1, För då klippte jag mig,

Jag klippte mig ganska mycket faktiskt ;)




Nu; Innebandy på G! ♥♥







KommenterA lite nu.. Ställ frågor ! :D
Och skriv gärna vem frågan är TILL!!



Bild :)


2012-03-07 @ 16:32:26 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0