Tjeeeeeeeenaa!!! ♥

Hallå där hemma!... Idag hoppade jg lite med Marco. :) Det gick suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!!




Vi övade på att rida raka vägar



                   Han fick jobba lite han ;)  Jag ocksåå, PUUHH!  Svetten bara rann, På både mig och Marco, :P 
              
                  Tack mamma för en bra träning, och Johanna för den roliga skitt stunden.. ♥





                     Iskolan var det lite pinsamt för klassen sjöng för mig, Ja må hon leva osv.. 

                      För att jag fyller år imorgon... :PPPPP


                        O det är inte bara lite pinsamt!! Vad tycker NI?

   





        Nya kommentarer! :)


Postat av: Ryttarskvaaller

Hej!
Fin blogg!

Skicka gärna in skvaller,tips,outfits,failbillder m.m och DU/NI får en läänk:D skicka in till våran mejl: [email protected]

Kram ryttarskvaaller


Ryttarskvaallers blogg heter :http://ryttarskvaaller.blogg.se/






Svar: Hej Ryttarskvaaller! :) Hoppas att ni mår bra!  Tack så mycket,♥

 Jo,, Visst!!  Jag har en massa failbilder ;)


Många Varma Kramar, Jennie! ♥




Postat av: Tova & Lina ♥

Fin blogg! :)


Tova & Linas blogg heter: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/




Svar; Hej Tova & Lina! Hoppas att ni mår bra!! :) Tack så mycket.. :)


Varma vår kramar, Jennie! ♥
























2012-03-23 @ 21:59:18 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0