Tjo! <3
Dålig bloggning från mig Jennie, Men det vet jag. Jag försöker blogga så mycket jag kan..

Har nyss käkat, o innan det så var jag på fotbolls träning o fick en stenhård boll i facet.. Blev lite snurrig där ett tag.
För någon dag sen så satte jag i gång Marco efter hans sommar vila.. Han var lite pigg o så i början men sen så lungnade han ner sig lite.
Idag så red jag ut en runda på ca 30 minuter o han var hur snäll som helst :) BÄSTA PONNYN!


Ja.. På lördag så åker jag till lenhovda o spelar fotbolls cup så då får Elsa fixa bloggen..
Jag ska försöka blogga lite på morgonen innan vi åker, o på söndag kväll när vi kommer hem.


Om ca 20 minuter så kommer ett hiss ut och ett diss.. PUSS!

// J

2012-08-02 @ 21:06:43 Jennies inlägg Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0